1. Sklep internetowy firmy: Homeble.PL, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.homeble.pl, umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu: mebli wykonywanych głównie przez właściciela sklepu.
2. Dane firmy: Homeble.pl Kamil Makowski ul. Dobryszycka 65, 97-505 Blok Dobryszyce
NIP: 772-241-78-88
3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.homeble.pl są podane w złotych polskich (są cenami brutto).
1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia udostępnionego na stronie sklepu internetowego po wejściu do koszyka zakupów.
2. Podany przez użytkownika adres e-mail może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień. Sklep nie przyjmuje zamówień telefonicznych.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Homeble.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
5. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
6. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. Koszty oraz sposób dostawy zostały określone w formularzu zamówienia. Formy płatności to: przedpłata na konto sklepu lub płatność przy odbiorze.
7. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe. Do każdego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, dane do faktury należy podać podczas składania zamówienia w formularzu.
8. Ponieważ część produktów jest wytwarzanych dopiero po złożeniu zamówienia termin wysyłki to od 7 do 10 dni roboczych (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem soboty, niedzieli oraz świąt). UWAGA: termin ten jest terminem wysyłki, nie jest to termin dostawy. Termin dostawy jest uzależniony od firmy przewozowej (kurierskiej) i jest to zazwyczaj następny dzień po dniu nadania. W okresach przedświątecznych czas realizacji może zostać wydłużony do 15 dni.
9. W przypadku wysyłek z POBRANIEM (płatnych przy odbiorze) termin wysyłki jest liczony od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. W przypadku przesyłek opłaconych PRZELEWEM termin wysyłki jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku sprzedającego. W przypadku wybrania “ODBIORU OSOBISTEGO” klient zobowiązuje się do dokonania przelewu oraz odebrania towaru z magazynu firmy, znajdującego się w siedzibie głównej w godzinach pracy firmy.
10. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych. Zamówienia można składać jedynie poprzez sklep internetowy lub email.
2. Produkty są dostarczane na terenie całego kraju przez firmy kurierskie. Wysyłka tylko na terenie Polski. Towary są dostarczane w fabrycznie nowych opakowaniach ze sztywnej tektury. Kurier nie wnosi paczek powyżej 30kg. Przesyłki są dostarczane w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 16:00. Nie ma możliwości ustalenia dokładnej godziny dostawy. W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość email potwierdzająca odebranie przesyłki przez kuriera.
3. Koszt dostawy składającej się z kilku produktów to suma kosztów określonych dla poszczególnych produktów.
4. Na życzenie (drogą email) wysyłamy nr przesyłki, przy pomocy którego można śledzić drogę przesyłki na stronie firmy kurierskiej. Meble Makowski nie odpowiada za opóźnienia w dostawie wynikające z winy kuriera.
UWAGA!
Wszystkie przesyłki wysyłane naszym kurierem są objęte ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia w transporcie. Wszystkie meble w naszym magazynie kontrolowane na dwóch etapach przygotowania do wysyłki. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Towar wysyłany do Państwa jest nowy, oryginalnie zapakowany w kartonowe SZTYWNE pudła (poniżej na zdjęciu). Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za przesyłki odbierane z naszego magazynu przez przewoźników zewnętrznych zamawianych indywidualnie przez klienta lub przewożone przez osoby trzecie.
5. Kupujący ma PRAWO sprawdzić stan zewnętrzny paczki oraz MEBLA WEWNĄTRZ PACZKI w chwili doręczenia. Jeśli opakowanie zostało uszkodzone (posiada otarcia, zagniecenia itp.) adresat ma prawo sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. Pomimo braku wyraźnych uszkodzeń opakowania mebel wewnątrz może ulec zniszczeniu np.: pęknięcia i złamania pod wpływem wstrząsów lub nacisku, dlatego zawartość paczki należy skontrolować w obecności kuriera lub następnego dnia od dnia pokwitowania odbioru przesyłki.
6. Jeżeli po otwarciu pudełka okaże się, że mebel jest uszkodzony należy powiadomić o tym kuriera, który przywiózł paczkę. W takiej sytuacji kurier ma obowiązek sporządzić protokół szkody. Kurier ma obowiązek sporządzić taki protokół w ciągu 7 dni od dostarczenia przesyłki (Prawo Przewozowe Art. 74 ust. 3), który jest podstawą do złożenia reklamacji.
7. Meble, którego uszkodzenia mechaniczne (obicia, zarysowania, złamania, zgniecenia itp.) stwierdzono w czasie odbioru od kuriera lub po odbiorze nie może być w żaden sposób montowany. Uszkodzenia takie należy niezwłocznie w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki zgłosić na adres: kontakt@homeble.pl Wraz ze głoszeniem należy przesłać zdjęcia uszkodzonego MEBLA oraz OPAKOWANIA.
8. W przypadku uszkodzenia mebla do złożenia reklamacji należy bezwzględnie zachować oryginalne opakowanie i dokumenty przewozowe (naklejone na opakowaniu) w celu przygotowania mebla lub jego elementów do zwrotu.
9. Po otrzymaniu dokumentów i ocenieniu szkody na podstawie zdjęć, przedstawiciel sklepu informuje klienta o dalszym postępowaniu (zwrot uszkodzonego towaru i wysyłka nowego lub wysyłka nowego elementu).
10. Od dnia wydania przesyłki kurierowi z magazynu firmy nie ma możliwości zmiany adresu doręczenia. W przypadku nieodebrania przesyłki i konieczności jej ponownego nadania naliczane są ponownie koszty wysyłki a w przypadku darmowych wysyłek naliczane są koszty wysyłki zgodnie z taryfikatorem firmy kurierskiej.